Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
DELTA: Documentação e Estudos em Linguística Teórica e Aplicada
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 31 No. 1 (2015)
Vol. 31 No. 1 (2015)
Published:
2015-01-01
Articles
On (in)direct quotations in Carlos Ayres Britto’s voting speech on same sex union in Brazil: some possible effects of meaning
Ligia Negri, Guida Fernanda Proença Bittencourt, Selmo Ribeiro Figueiredo Jr.
PDF (Português (Brasil))
Systemic Functional Linguistics as a theory for data analysis in Applied Linguistics: teacher-trainee’s refl exive writing
Wagner Rodrigues Silva
PDF (Português (Brasil))
The building up of teachers’ professional identities in the university: learning from their diary practice
Eveline Mattos Tápias-Oliveira
PDF (Português (Brasil))
After all, how does Applied Linguistics function and what can it become?
Décio Rocha, Del Carmen Daher
PDF
PDF (Português (Brasil))
Patrones de realización de la proyección en la Discusión de artículos de investigación producidos en español
Estela Inés Moyano
PDF (Português (Brasil))
Vowel Harmony as evidence of historical change
Leda Bisol
PDF (Português (Brasil))
A Systemic-Functional Analysis of English Language Learners’ Writing
Luciana de Moura
PDF (Português (Brasil))
Doing research in Applied Linguistics from a Complex perspective
Maria Eugenia Witzler D'Esposito, Rogério da Costa Neves
PDF (Português (Brasil))
La cláusula como movimiento interactivo: una perspectiva semántico-discursiva de la gramática interpersonal del español
Beatriz Quiroz Olivares
PDF (Português (Brasil))
Book Notes
SARDINHA, T. B. et al (orgs.). Tecnologias e mídias no ensino de inglês: o corpus nas “receitas”. São Paulo: Macmillan, 2012. ISBN 978-85- 7418-859-1. 136p.
Marcus de Souza Araújo
PDF (Português (Brasil))
Qualis:
A1
Área do conhecimento:
Linguística e Literatura
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission