PREENCHENDO A LACUNA ENTRE A INTERAÇÃO SOCIAL E A INDIVIDUAL ATRAVÉS DE DIÁLOGO COLABORATIVO NA APRENDIZAGEM DE INGLÊS COMO LÍNGUA ESTRANGEIRA
Palabras clave:
comprehensible output, collaborative dialogue, metatalkResumen
Study of negotiated interaction via collaborative dialogue in metatalk tasks. Through “noticing”, “hypothesis formulation and testing” revealed in dialogue with the self and with the other by means of “metatalk” learners construct, co-construct and reconstruct their interlanguage developing it further.Descargas
Cómo citar
Vidal, R. T. (2010). PREENCHENDO A LACUNA ENTRE A INTERAÇÃO SOCIAL E A INDIVIDUAL ATRAVÉS DE DIÁLOGO COLABORATIVO NA APRENDIZAGEM DE INGLÊS COMO LÍNGUA ESTRANGEIRA. Intercâmbio, 14. Recuperado a partir de https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3950
Número
Sección
Seção II - Linguagem e Educação
Licencia
Derechos de autor 1969 Rejane Teixeira Vidal
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.