EU ATÉ HOJE NÃO SEI SE DEVO ENSINAR GRAMÁTICA OU NÃO: A AÇÃO-COLABORATIVA E SUA INFLUÊNCIA NA PRAXIS DOCENTE
Mots-clés :
grammar, conceptions, theory, practice, collaborative-actionRésumé
The debate on the teaching of grammar includes an understanding about the conceptions of text, context, use and meaning. This study aims to demonstrate how collaborative-action between teachers and researchers can promote critical reflection and enable them to face theory and practice as parts of a same continuum.Téléchargements
Comment citer
Oliveira, A. L. A. M. (2010). EU ATÉ HOJE NÃO SEI SE DEVO ENSINAR GRAMÁTICA OU NÃO: A AÇÃO-COLABORATIVA E SUA INFLUÊNCIA NA PRAXIS DOCENTE. Intercâmbio, 15. Consulté à l’adresse https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3634
Numéro
Rubrique
Artigos
Licence
(c) Tous droits réservés Ana Larissa Adorno Marciotto Oliveira 1969
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .