ASPECTOS METODOLÓGICOS DA CARACTERIZAÇÃO DO GÊNERO DISCURSIVO “QUESTÕES DISSERTATIVAS DE PROVAS”
Mots-clés :
discursive gender, test dissertative questions, action-research, reading skillsRésumé
This paper reviews the methodological procedures to the characterization of the discursive gender test dissertative questions. It also presents some quantitative and qualitative results of the corpus analysis. It focuses on an educational intervention carried out as an action-research, aiming for the development of reading skills of the gender in question.Téléchargements
Comment citer
Fonseca, S. M. D. da. (2010). ASPECTOS METODOLÓGICOS DA CARACTERIZAÇÃO DO GÊNERO DISCURSIVO “QUESTÕES DISSERTATIVAS DE PROVAS”. Intercâmbio, 13. Consulté à l’adresse https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3988
Numéro
Rubrique
Seção II - Linguagem e Educação
Licence
(c) Tous droits réservés Sônia Maria Duque da Fonseca 1969
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .