O ENSINO DE PRONÚNCIA EM LIVROS BRASILEIROS PARA O ENSINO DE INGLÊS: PERSPECTIVA HISTÓRICA
Parole chiave:
Pronunciation Teaching, Textbook, Language Teaching-Learning ProcessAbstract
This article focus, from a historical point of view, the emphasis some Foreign Language Teaching Methods have assigned to pronunciation activities and investigates the way pronunciation activities are dealt with in Brazilian textbooks. Concern with pronunciation teaching is thought to reflect methodological perspectives. Results from recent speech production and perception research works were not considered to affect pronunciation teaching materials.Downloads
Come citare
Piccin, I. M., & Caltabiano, M. A. (2010). O ENSINO DE PRONÚNCIA EM LIVROS BRASILEIROS PARA O ENSINO DE INGLÊS: PERSPECTIVA HISTÓRICA. Intercâmbio, 13. Recuperato da https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3982
Fascicolo
Sezione
Seção II - Linguagem e Educação
Licenza
Copyright (c) 1969 Ildeli Marlene Piccin, Maria Aparecida Caltabiano

TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.



