Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Announcements
PEPG Em Educação: Psicologia da Educação
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 53 (2021)
No. 53 (2021)
Published:
2022-11-25
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Editorial
The ethical-political commitment to the impacts of the pandemic
1-12
PDF (Português (Brasil))
PDF
PDF (Español (España))
Artigos
Preconceito e prounistas
“seu lugar não é aqui”
Flávia de Mendonça Ribeiro, Raquel Souza Lobo Guzzo
13-24
PDF (Português (Brasil))
Conceptions of child development
a study with public day-care educators
Ronaldo Matos Albano, Nádia Maria Ribeiro Salomão
25-34
PDF (Português (Brasil))
Indiscipline of democratic action at school
a systematic review
Samantha Couto Rodrigues, Maristela Rossato
35-44
PDF (Português (Brasil))
Stimulus equivalence and reading teaching
characteristics of the participants of Brazilian empirical studies from 2008 to 2017
Graciane Barboza da Silva, Giseli Monteiro Gagliotto, Thais Cristina Gutstein Thais Cristina Gutstein
45-54
PDF (Português (Brasil))
Confronting violence at school
what do scientific productions point out as measures?
Aldenor Batista da Silva Junior, Sonia da Cunha Urt
55-65
PDF (Português (Brasil))
Educational Interventions for learning about Sexuality and Gender in Brazil
a Scoping Review
Thaís Blankenheim, Natacha Führ Ramos, Adolfo Pizzinato, Angelo Brandelli Costa
66-75
PDF (Português (Brasil))
Psychological Support to the College Student
the suffering expression in virtual workshops
Jonas Cardoso Lomba, Miriam Aparecida Graciano de Souza Pan
76-85
PDF (Português (Brasil))
Public Policies and Social Mobility
Students of University for All Program (PROUNI)
Gislei Mocelin Polli, Jamille Martinelli, Ari Zugman, Fabio Oliveira, Juliana Tavares, Francislaine Wiczneski Doi, Maria Sara de Lima Dias
86-96
PDF (Português (Brasil))
Self-awareness in Talented
Analysis of Scientific Production
Taísa Candido de Batista, Mariane Lima de Souza, Altemir José Golçalves Barbosa
97-108
PDF (Português (Brasil))
Study methods in Higher Education
The construction and validating a questionnaire
Susana G. Caliatto, Carmelinda T. A. Mendes, Leandro S. Almeida
109-117
PDF (Português (Brasil))
Compartilhando
A revolução de Vigotski
Luciana de Oliveira Rocha Magalhães, Wanda Maria Junqueira de Aguiar
118-122
PDF (Português (Brasil))
Qualis
Qualis:
A2
Área do conhecimento:
Educação
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
Français (France)
Keywords