Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Announcements
PEPG Em Educação: Psicologia da Educação
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 48 (2019)
No. 48 (2019)
Published:
2019-10-23
Editorial
Editorial
PDF (Português (Brasil))
Artigos
School psychology in public schools: challenges for the psychologists' training
Ana Ignez Belém Lima Nunes, Artur Bruno Fonseca de Oliveira, Aline Guilherme de Melo
PDF (Português (Brasil))
Large-Scale Assessment Classroom and School: a Necessary Dialogue
Clarilza Prado de Sousa, Sandra Lúcia Ferreira
PDF (Português (Brasil))
Family implication and school engagement the challenge of creating bridges
Daiana Yamila Rigo, Danilo Donolo
PDF (Español (España))
Meaning of gender relations produced by adolescents of a public school
Kelly Pereira Uchoa, Fabiane Aguiar Silva, André Luiz Machado das Neves, Iolete Ribeiro da Silva
PDF (Português (Brasil))
CHANGING THE MEANING OF THE IMAGES IN THE HISTORY TEXTBOOK: AN INDICATION OF INTERNAL COLONIALISM
Sudhashree Girmohanta
PDF
The psychological assessment teaching in higher education institutions of Ceará
Lucila Moraes Cardoso, Gabriel Vitor Acioly Gomes
PDF (Português (Brasil))
School Physical Education and the Assimilation of Mental Actions
Solange Izabel Balbino, Sônia da Cunha Urt
PDF (Português (Brasil))
A reflection on the contemporary educational context
José Ricardo Rosa dos Santos, Moema Maria Badaró Cartibani MidleJ
PDF (Português (Brasil))
Learning Disabilities: Contributions of Cognitive Psychology and Fenomenografia
Kely Prata Silva, Adriano Pereira Jardim, Mariane Lima de Souza
PDF (Português (Brasil))
Analysis of a National Policy for Education according to Skinner
Natália de Mesquita Matheus, Maria Eliza Mazzilli Pereira
PDF (Português (Brasil))
Compartilhando
ORIENTAÇÃO EDUCACIONAL E COORDENAÇÃO PEDAGÓGICA NO ESTADO DE SÃO PAULO: AVANÇOS, RECUOS, CONTRADIÇÕES (CONTINUAÇÃO1 )
Laurinda Ramalho de Almeida
PDF (Português (Brasil))
Corpo Editorial - n.48
Compartilhando .
PDF (Português (Brasil))
Qualis
Qualis:
A2
Área do conhecimento:
Educação
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
Français (France)
Keywords