A LINGUA MATERNA ALAVANCANDO MECANISMOS DE SOCIALIDADE EM CURSO DE INGLÊS PARA HOTELARIA
Palabras clave:
hotel personnel, MT/FL, vygotskian theory, languagelearning, sociointeraction.Resumen
From a vygotskian theory perspective, the learning of English for Specific Purposesis examined by the teacher and nine hotel employee.The focus is on the use of the mother tongue in this process. It is found that the MT plays a central role in the building of students’ discursive performance.Descargas
Cómo citar
Terra, M. R. (2010). A LINGUA MATERNA ALAVANCANDO MECANISMOS DE SOCIALIDADE EM CURSO DE INGLÊS PARA HOTELARIA. Intercâmbio, 14. Recuperado a partir de https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3944
Número
Sección
Seção II - Linguagem e Educação
Licencia
Derechos de autor 1969 Márcia Regina Terra
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.