PREENCHENDO A LACUNA ENTRE A INTERAÇÃO SOCIAL E A INDIVIDUAL ATRAVÉS DE DIÁLOGO COLABORATIVO NA APRENDIZAGEM DE INGLÊS COMO LÍNGUA ESTRANGEIRA
Mots-clés :
comprehensible output, collaborative dialogue, metatalkRésumé
Study of negotiated interaction via collaborative dialogue in metatalk tasks. Through “noticing”, “hypothesis formulation and testing” revealed in dialogue with the self and with the other by means of “metatalk” learners construct, co-construct and reconstruct their interlanguage developing it further.Téléchargements
Comment citer
Vidal, R. T. (2010). PREENCHENDO A LACUNA ENTRE A INTERAÇÃO SOCIAL E A INDIVIDUAL ATRAVÉS DE DIÁLOGO COLABORATIVO NA APRENDIZAGEM DE INGLÊS COMO LÍNGUA ESTRANGEIRA. Intercâmbio, 14. Consulté à l’adresse https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3950
Numéro
Rubrique
Seção II - Linguagem e Educação
Licence
(c) Tous droits réservés Rejane Teixeira Vidal 1969
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .