PREENCHENDO A LACUNA ENTRE A INTERAÇÃO SOCIAL E A INDIVIDUAL ATRAVÉS DE DIÁLOGO COLABORATIVO NA APRENDIZAGEM DE INGLÊS COMO LÍNGUA ESTRANGEIRA
Parole chiave:
comprehensible output, collaborative dialogue, metatalkAbstract
Study of negotiated interaction via collaborative dialogue in metatalk tasks. Through “noticing”, “hypothesis formulation and testing” revealed in dialogue with the self and with the other by means of “metatalk” learners construct, co-construct and reconstruct their interlanguage developing it further.Downloads
Come citare
Vidal, R. T. (2010). PREENCHENDO A LACUNA ENTRE A INTERAÇÃO SOCIAL E A INDIVIDUAL ATRAVÉS DE DIÁLOGO COLABORATIVO NA APRENDIZAGEM DE INGLÊS COMO LÍNGUA ESTRANGEIRA. Intercâmbio, 14. Recuperato da https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3950
Fascicolo
Sezione
Seção II - Linguagem e Educação
Licenza
Copyright (c) 1969 Rejane Teixeira Vidal
TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.