A formação do professor pesquisador – 30 anos de pesquisa
Keywords:
research, interdisciplinary, methodologyAbstract
This text is a critical historical revision based on the interdisciplinary methodological research where the role of story telling is given special attention. It also deals with principles which will serve as a basis for interventions. It also puts in evidence the value of the metaphor as reference in research and gives relevance to aspects linked to hermeneutics of subjects and the strenght of the word when one works with an interdisciplinary techers's education. It has as its foundations, the interdisciplinary researches which have been developed for the last thirty years.Downloads
Issue
Section
Artigos
License
Os autores concedem à revista todos os direitos autorais referentes aos trabalhos publicados. Os conceitos emitidos em artigos assinados são de absoluta e exclusiva responsabilidade de seus autores.A Revista Interdisciplinaridade e os textos aqui publicados estão licenciados com uma Licença Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International. Baseado no trabalho disponível em http://revistas.pucsp.br/interdisciplinaridade. Podem estar disponíveis autorizações adicionais às concedidas no âmbito desta licença em http://revistas.pucsp.br/interdisciplinaridade.