Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Announcements
PEPG Em Educação: Psicologia da Educação
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 25 (2007)
No. 25 (2007)
Published:
2007-12-03
Editorial
Editorial
PDF (Português (Brasil))
Artigos
O problema da individuação das representações sociais: uma perspectiva interdisciplinar
José Antonio Castorina, Alicia Viviana Barreiro
PDF (Español (España))
From observer to participant: considerations on the researcher's identity
Carla Regina da Rocha Trindade, Maria Fernanda Alves Eustachio dos Santos, Marisa Todescan Dias da Silva Baptista
PDF (Português (Brasil))
Using videos in an ethnographic research: discussion about the method
Lineu Norio Kohatsu
PDF (Português (Brasil))
Which childhood is psychology of development talking about?: Some reflections
Betina Hillesheim, Neuza Maria de Fátim Guareschi
PDF (Português (Brasil))
Teaching boys and girls: generational transmission of artisanal fishing know-how in the family environment
Narjara Mendes Garcia, Maria Angela Mattar Yunes, Priscila Freitas Chaves, Lídia Oliveira dos Santos
PDF (Português (Brasil))
Working perspectives for a school psychologist within public schools: an exploratory study in a school in the city of Fortaleza
Luciana Lobo Miranda, Tiago Régis de Lima, Paulo André Sousa Teixeira, Flora Lima Chaves, João Paulo Pereira Barros
PDF (Português (Brasil))
Preventing violence with peace education and moral education
Luciana Karine de Souza
PDF (Português (Brasil))
A training model applied to continuous education
Edna Maria Querido de Oliveira Chamon
PDF (Português (Brasil))
Ampliando
Training teachers with behavioral analysis techniques
Paula Suzana Gioia, Ana Carolina Vieira Fonai
PDF (Português (Brasil))
Compartilhando
Educação e pessoas talentosas* – resenha
Geraldina Porto Witter
PDF (Português (Brasil))
Qualis
Qualis:
A2
Área do conhecimento:
Educação
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
Français (France)
Keywords