EU ATÉ HOJE NÃO SEI SE DEVO ENSINAR GRAMÁTICA OU NÃO: A AÇÃO-COLABORATIVA E SUA INFLUÊNCIA NA PRAXIS DOCENTE
Palabras clave:
grammar, conceptions, theory, practice, collaborative-actionResumen
The debate on the teaching of grammar includes an understanding about the conceptions of text, context, use and meaning. This study aims to demonstrate how collaborative-action between teachers and researchers can promote critical reflection and enable them to face theory and practice as parts of a same continuum.Descargas
Cómo citar
Oliveira, A. L. A. M. (2010). EU ATÉ HOJE NÃO SEI SE DEVO ENSINAR GRAMÁTICA OU NÃO: A AÇÃO-COLABORATIVA E SUA INFLUÊNCIA NA PRAXIS DOCENTE. Intercâmbio, 15. Recuperado a partir de https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3634
Número
Sección
Artigos
Licencia
Derechos de autor 1969 Ana Larissa Adorno Marciotto Oliveira
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.