PROCEDIMENTOS REFLEXIVOS NA FORMAÇÃO DE PROFESSORES: UMA ANÁLISE DE PROPOSTAS RECENTES
Parole chiave:
reflection, teacher education, reflective proceduresAbstract
Although reflection is considered essential to EFL teacher education, there are several interpretations of it. The various conceptions of reflection as found in the literature in the area are identified in this paper. In addition to definitions, the suggested procedures for promoting reflection are presented.Downloads
Come citare
Gimenez, T., Arruda, N. I. L., & Luvuzari, L. H. (2010). PROCEDIMENTOS REFLEXIVOS NA FORMAÇÃO DE PROFESSORES: UMA ANÁLISE DE PROPOSTAS RECENTES. Intercâmbio, 13. Recuperato da https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3990
Fascicolo
Sezione
Seção II - Linguagem e Educação
Licenza
Copyright (c) 1969 Telma Gimenez, Nalini Iara Leite Arruda, Lidiane Hernandez Luvuzari
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.