ENSINO DE LÍNGUAS ESTRANGEIRAS PARA FORMAÇÃO PROFISSIONAL: CONTRIBUIÇÕES DA ABORDAGEM ERGOLÓGICA E DO DIALOGISMO
Palabras clave:
language and work, dialogism, ergologic approachResumen
This work depicts some theoretical and methodological contributions from Ergology (Schwartz, 1997) and dialogic approach to language (Bakhtin, 2003) to foreign language teaching aiming vocational education. Then, it proposes that an analysis of live work and speeches in work situation can help the teacher build the syllabus.Descargas
Cómo citar
Freitas, L. M. A. de. (2010). ENSINO DE LÍNGUAS ESTRANGEIRAS PARA FORMAÇÃO PROFISSIONAL: CONTRIBUIÇÕES DA ABORDAGEM ERGOLÓGICA E DO DIALOGISMO. Intercâmbio, 15. Recuperado a partir de https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3677
Número
Sección
Artigos
Licencia
Derechos de autor 1969 Luciana Maria Almeida de Freitas
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.