ENSINO DE LÍNGUAS ESTRANGEIRAS PARA FORMAÇÃO PROFISSIONAL: CONTRIBUIÇÕES DA ABORDAGEM ERGOLÓGICA E DO DIALOGISMO
Parole chiave:
language and work, dialogism, ergologic approachAbstract
This work depicts some theoretical and methodological contributions from Ergology (Schwartz, 1997) and dialogic approach to language (Bakhtin, 2003) to foreign language teaching aiming vocational education. Then, it proposes that an analysis of live work and speeches in work situation can help the teacher build the syllabus.Downloads
Come citare
Freitas, L. M. A. de. (2010). ENSINO DE LÍNGUAS ESTRANGEIRAS PARA FORMAÇÃO PROFISSIONAL: CONTRIBUIÇÕES DA ABORDAGEM ERGOLÓGICA E DO DIALOGISMO. Intercâmbio, 15. Recuperato da https://revistas.pucsp.br/index.php/intercambio/article/view/3677
Fascicolo
Sezione
Artigos
Licenza
Copyright (c) 1969 Luciana Maria Almeida de Freitas
TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.