Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
  • Actual
  • Archivos
  • Avisos
  • Ethics Policy
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 13 (1986)

Núm. 13 (1986)

Publicado: 2012-06-18

This Issue

  • Apresentação

    Maria Antonieta Alba Celani
    • PDF (Português (Brasil))

Papers

  • Evaluating reading comprehension evaluation

    Célia Assunção Figueiredo
    • PDF (English)
  • Methodological aspects in the student-centered approach

    Célia Assunção Figueiredo
    • PDF (English)
  • Students' identification of english/portuguese cognates

    Leimin K. Nakamura
    • PDF (English)
  • A practical procedure to develop students' awareness of english imports into language

    Leimin K. Nakamura
    • PDF (English)
  • Sentence structure: an approach to help improve ESP students' reading comprehension

    Luíza Gomes dos Santos
    • PDF (English)
  • Text organization: the relevance of understanding it

    Maria do Socorro Evaristo Cardoso de Souza
    • PDF (English)
  • Teaching grammar through games

    Isabel Maria G. Diógenes
    • PDF (English)
  • Conscientização linguística um enfoque contrastivo L1-L2 para ensino de inglês instrumental na UFPR

    Zilma Iára Bandeira Rippel, Gertrud Friedrich Frahm
    • PDF (Português (Brasil))
  • Elaboração de um material didático fundamentado em ESP

    João Antenor de C. Silva, Sônia Moura Costa, Tânia P. Barreto
    • PDF (Português (Brasil))

Enviar un artículo

Enviar un artículo

Idioma

  • English
  • Português (Brasil)
  • Français (France)
  • Español (España)

Palabras clave

The ESPecialist, São Paulo, SP, Brasil, e-ISSN 2318-7115.

Publicação no formato impresso - 1980-2012, n.1 - v33, n.1, ISSN 0102-7077

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.