Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 1 (2024): fluxo contínuo - 2024

Vol. 13 No. 1 (2024): fluxo contínuo - 2024

Published: 2024-06-11

Artigos

  • Potencialidades didáticas na manipulação da escala de cordas do Sector (1598) para a formação do licenciando em matemática

    Lívia Bezerra de Alencar, Ana Carolina Costa Pereira
    e66273
    • PDF (Português (Brasil))
  • Mapping of dissertations and theses of the Graduate Program in Mathematics Teaching (PEMAT) of the Federal University of Rio De Janeiro (UFRJ) from 2008 to 2021

    Rodrigo Ramos de Souza, Agnaldo Esquincalha
    e62965
    • PDF (Português (Brasil))
  • Pesquisas sobre a presença da História da Matemática em livros didáticos uma análise a partir dos anais do SNHM (1995-2023)

    Ananda Itsu Moraes Conceição, Benjamim Cardoso da Silva Neto
    e67715
    • PDF (Português (Brasil))
  • How and by whom Lesson Study in Mathematics has been studied in Brazil: a Systematic Literature Review

    Luani Griggio Langwinski, Renata Camacho Bezerra, Richael Silva Caetano
    • PDF (Português (Brasil))
  • School and Sustainable Financial Education: practices in the early years of Elementary School

    Barbara Santos, Alexandre Lopes Oliveira
    • PDF (Português (Brasil))

Language

  • Português (Brasil)
  • English

Make a Submission

Make a Submission
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.