Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Announcements
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 1 (2025): Fluxo Contínuo - 2025
Vol. 14 No. 1 (2025): Fluxo Contínuo - 2025
Published:
2025-01-28
Artigos
Continuing training of teachers for teaching mathematics with digital technologies
Taylla Cristina de Paula Silva, Sillvana Claudia dos Santos, Rejane Waiandt Schuwartz de Carvalho Faria
PDF (Português (Brasil))
ausência da informação dos dados em inglês embora conste no PDF
Cícera Janete Alves de Oliveira, Otávio Paulino Lavor
PDF (Português (Brasil))
Desenhos prototípicos, não prototípicos e que mais se aproximam dos prototípicos:
uma caracterização acerca dos paralelogramos
Jailson Cavalcante de Araújo, Lúcia de Fátima Durão Ferreira, Paula Moreira Baltar Bellemain
PDF (Português (Brasil))
Language
Português (Brasil)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission