Qualis: A2 |
Área do conhecimento: Educação |
, Universidade Federal de São Paulo, Brazil
-
Psicologia da Educação No. 54 (2022): Edição Especial - Artigos
Critical Collaboration in a Reading Course in English and Portuguese for Students with Specific Intellectual Educational Needs
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 54 (2022): Edição Especial - Artigos
Teaching Brazilian Sign Language (Libras) as per the perspective of a Deaf teacher and a Hearing teacher
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 6 (1998) - Artigos
A educação infantil e gênero: a participação de homens como educadores infantis
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 54 (2022): Edição Especial - Artigos
Towards a collective exercise of critical and collaborative learning in graduate studies
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 54 (2022): Edição Especial - Artigos
Reflections about Research Methodologies
Abstract PDF (Português (Brasil))