Qualis: A3 |
Área do conhecimento: Linguística e Literatura |
Oliveira, Grassinete C. de Albuquerque, Universidade Federal do Acre, Rio Branco, Brasil, Brazil
-
The ESPecialist Vol. 45 No 1 (2024): Transgressive Teachings, Solidarity Learning Dossier - Transgressive Teachings, Solidarity Learning Dossier
L'ENSEIGNEMENT DE L'ESPAGNOL EN CONTEXTE FRONTALIER : REVERS ET CARACTÈRE NON OBLIGATOIRE DE SON ENSEIGNEMENT DANS LE NOUVEAU SYSTÈME D'ENSEIGNEMENT SECONDAIRE DANS LES ÉCOLES DE MÂNCIO LIMA/ACRE
Résumé PDF (Português (Brasil)) -
The ESPecialist Vol. 45 No 1 (2024): Transgressive Teachings, Solidarity Learning Dossier - Editorial
Editorial
Résumé PDF (Português (Brasil)) -
The ESPecialist Vol. 45 No 1 (2024): Transgressive Teachings, Solidarity Learning Dossier - This Issue
Apresentação
Résumé PDF (Português (Brasil)) PDF (English) PDF (Español (España)) -
The ESPecialist Vol. 45 No 2 (2024): Thematic Dossier Transgressive Teachings, Solidarity Learning Dossier - This Issue
Ecologias da esperança: transgressões e (trans)formações na/para educação brasileira
Résumé PDF (Português (Brasil)) PDF (English) PDF (Español (España)) -
The ESPecialist Vol. 45 No 2 (2024): Thematic Dossier Transgressive Teachings, Solidarity Learning Dossier - Editorial
Dossiê Ensinos Transgressivos, Aprendizagens Solidárias
Résumé PDF (Português (Brasil))