Qualis: A1 |
Área do conhecimento: Ensino |
, PUC-SP, Brazil
-
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 05 (2020): Templae for authers - Template for authors
Template for authors - Declaration of authors' contributions
Details word (Português (Brasil)) word (Français (France)) word word (Español (España)) word (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 2 (2023): Special issue "Commemoration of 25 years of EMP magazine". - Editorial
Editorial - Special issue "Celebrating 25 years of the journal Educação Matemática Pesquisa"
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf pdf (Español (España)) pdf (Français (France)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 26 No. 1 (2024): Continuous fluxo volume - Editorial
Editorial for volume 26.1
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf pdf (Español (España)) pdf (Français (France)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 3 (2021): DIDACTIC AND RELATED DOCUMENTARY APPROACH - Editorial
Editorial - Número temático 2021 -Enfoque Documental de lo Didáctico
Abstract pdf (Español (España)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 2 (2023): Special issue "Commemoration of 25 years of EMP magazine". - SPECIAL ISSUE - CELEBRATION OF THE 25TH ANNIVERSARY OF THE JOURNAL EDUCAÇÃO MAT
Contributions of objectification theory to the analysis of the task planning of a mathematics teacher involving students with autism spectrum disorder
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf