Qualis: A2 |
Área do conhecimento: Educação |
, Universidade Municipal de São Caetano do Sul, Brazil
-
Revista e-curriculum Vol. 4 No. 1 (2008) - Artigos
INITIAL FORMATION OF TEACHERS: CHANGE OF "VIEW" WITH RESPECT TO THE INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 16 No. 4 (2018) - Artigos
PEDAGOGICAL MANAGEMENT AND SOCIAL QUALITY OF EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM THE COLLABORATIVE RESEARCH WITHIN SCHOOLS OF SÃO CAETANO DO SUL
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 2 (2019) - Artigos
THE RIGHT TO EDUCATION IN THE CURRICULAR GUIDELINES OF A MUNICIPALITY LOCATED IN SÃO PAULO: TEACHERS’ PERCEPTION
Abstract PDF (Português (Brasil)) O DIREITO À EDUCAÇÃO NAS ORIENTAÇÕES CURRICULARES DE UM MUNICÍPIO PAULISTA: A PERCEPÇÃO DOS PROFESSORES (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 1 (2022) - Artigos
Curriculum memories of the municipality of Santo André (2005-2016)
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 19 No. 2 (2021) - Artigos
UNIVERSAL DESIGN FOR LEARNING: A CURRICULAR APPROACH IN INCLUSIVE SCHOOL
Abstract PDF (Português (Brasil))