Qualis: A2 |
Área do conhecimento: Educação |
, Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação: Psicologia da Educação, Brazil
-
Psicologia da Educação No. 10/11 (2000) - Artigos
Evasão escolar na pós-graduação: estudo de um caso
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 10/11 (2000) - Artigos
Análise de pesquisas sobre formação de professores: um exercício coletivo
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 10/11 (2000) - Compartilhando
Entrevista reflexiva; um olhar psicológico para entrevista em pesquisa
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 9 (1999) - Artigos
Possibilidades de enfoques no campos da Psicologia da Educação - 2000
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 47 (2018) - Compartilhando
50 ANOS DO PED
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 5 (1997) - Artigos
Anais do "Pedagogia 97": uma primeira incursão
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 24 (2007) - Artigos
Teachers' conceptions on questions related to school violence
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 23 (2006) - Artigos
Professional orientation and the choice process: a reflection using the socio historic perspective
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 22 (2006) - Artigos
Consolidation of Psychology in Brazil (1930-1962): sistematization of date and some analitical tentatives
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 31 (2010) - Artigos
Education's graduate programs in Brasil: 40 years of the Graduate Program in Education: educational psychology
Abstract -
Psicologia da Educação No. 32 (2011) - Artigos
Ensino de leitura para alunos do ensino fundamental – proposta com base
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 32 (2011) - Artigos
Inclusão escolar como uma prática cultural: uma análise baseada no conceito de metacontingência
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 29 (2009) - Artigos
The human comprehensions for Skinner, Piaget, Vygotski e Wallon: a short introduction of theories and their implications on school
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 24 (2007) - Artigos
Works by Vigotski Groups and Wallon: epistemological, methological and developmental similarities and differences
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 22 (2006) - Artigos
Educational Psychology in the teaching course of a Confessional Catholic School of São Paulo (1941-1961)
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 21 (2005) - Artigos
Meanings of interaction in school and values formation
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Psicologia da Educação No. 31 (2010) - Artigos
The production of thesis and dissertations at PED - PUC-SP about affectivity on scholar context
Abstract