Qualis: A2 |
Área do conhecimento: Educação |
, Universidade Federal de Goiás, Brazil
-
Revista e-curriculum Vol. 18 No. 2 (2020) - Artigos
THE PEDAGOGUE’S TEACHER TRAINING AND PRACTICE ACCORDING TO LAW 9.394/96: DISCUSSIONS OLD AND NEW
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 4 (2019) - Artigos
BELIEFS OF SELF-EFFICACY IN EDUCATION: SYSTEMATIC REVIEW OF THE PERIOD 2007-2017
Abstract PDF (Português (Brasil)) CRENÇAS DE AUTOEFICÁCIA NA EDUCAÇÃO: REVISÃO SISTEMÁTICA DO PERÍODO 2007-2017 (Português (Brasil)) TESES E DISSERTAÇÕES PESQUISADAS (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 18 No. 4 (2020) - Artigos
SUCCESSFUL EDUCATIONAL ACTIONS IN GOIAS: INNOVATIVE CURRICULAR PRACTICES FOR CONTEMPORANEITY
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 2 (2022) - Artigos
“Post-criticism” or critical theory updating?
Abstract pdf (Português (Brasil))