Qualis: A1 |
Área do conhecimento: Ensino |
Tinti, Douglas da Silva, Universidade Federal de Ouro Preto - Departamento de Educação Matemática (DEEMA), Brazil
-
Educação Matemática Pesquisa Vol. 24 No. 4 (2022): Mathematics Teacher Education at the Interface with the Pedagogical Residency Program - Editorial
Research on the training of mathematics teachers in the interface with the pedagogical residency program
Details pdf (Português (Brasil)) pdf pdf (Español (España)) pdf (Français (France)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 2 (2023): Special issue "Commemoration of 25 years of EMP magazine". - SPECIAL ISSUE - CELEBRATION OF THE 25TH ANNIVERSARY OF THE JOURNAL EDUCAÇÃO MAT
The pedagogical residence program as a training and mobilization space for Didactic-Mathematical Knowledge
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 1 (2019) - Artigos
Sou professora de Matemática tradicional! Análise de traços de identidade de Amanda em relação à constituição profissional
I'm traditional math teacher! Analyzing traces of Amanda's identity in relation to the professional constitution
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 1 (2021): Volume 23.1, 2021 - Artigos
Mapeamento de pesquisas que investigaram a Função Quadrática em contextos de ensino e/ou aprendizagem da Matemática
Mapping of research that investigated the Quadratic Function in contexts of teaching and / or learning of Mathematics.
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 24 No. 4 (2022): Mathematics Teacher Education at the Interface with the Pedagogical Residency Program - Número Temático: Formação de Professores de Matemática na interface com o Programa Residência Pedagógica 2022
The pedagogical residency program and the mobilization of Didactic-Mathematical Knowledge
Abstract pdf (Português (Brasil))