Qualis: A2 |
Área do conhecimento: Educação |
, Pontifícia Universidade Católica do Paraná, Brazil
-
Revista e-curriculum Vol. 22 (2024): Fluxo contínuo - Artigos
Edgar Morin’s seven knowledges as epistemological foundations in on-line teacher training
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 13 No. 1 (2015) - Artigos
REA (RECURSOS EDUCACIONAIS ABERTOS) – CONHECIMENTOS E (DES)CONHECIMENTOS
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 16 No. 3 (2018) - Artigos
SCHOOL CULTURE, CONTINUING EDUCATION AND TEACHING STRATEGIES
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 4 (2019) - Artigos
PRINCIPLES FOR TEACHER TRAINING AND TO RETHINK THE ROLE OF CURRENT EDUCATION IN THE LIGHT OF THE COMPLEXITY PARADIGM
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 19 No. 3 (2021) - Artigos
Interdisciplinary curriculum enhanced through the use of ICDT
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 1 (2019) - Artigos
CONCEPTS AND APPROACHES IN COMPETENCES IN BRAZILIAN RESEARCH: A NARRATIVE REVIEW
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Artigos
Curriculum and Human Formation
Abstract pdf (Português (Brasil))