Qualis: A2 |
Área do conhecimento: Educação |
, Universidade Estadual de Londrina, Brazil
-
Revista e-curriculum Vol. 13 No. 3 (2015) - Artigos
A DOCÊNCIA E SUAS REPRESENTAÇÕES: UM OLHAR EM RELAÇÃO AOS CURSOS DE GRADUAÇÃO DE HISTÓRIA E LETRAS DA UNIVERSIDADE ESTADUAL DE LONDRINA
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 18 No. 1 (2020) - Artigos
MEMOIRS OF A DUTIFUL DAUGHTER: ANALYSIS OF THE WORK THROUGH THE BIAS OF THE HISTORICAL-CULTURAL THEORY
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 1 (2022) - Artigos
Prototype “Teaching English to Teachers” from the perspective of social justice
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 2 (2022) - Artigos
The teaching history of the guidelines of the state of Paraná and the National Common Curricular Base
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Artigos
Evidence of the Personal-Professional Identity of Undergraduates in Biological Sciences
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Artigos
Curriculum and Human Formation
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 3 (2022) - Artigos
Perceptions of pedagogy and biological sciences undergraduates about the school curriculum
Abstract pdf (Português (Brasil))