Qualis: A1 |
Área do conhecimento: Ensino |
, Universidade Federal do ABC, Brazil
-
Educação Matemática Pesquisa Vol. 24 No. 1 (2022): Volume 24 -1-2022 - Artigos
Unveiling paths for the professional learning of the math teacher of the early years of elementary School
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 24 No. 4 (2022): Mathematics Teacher Education at the Interface with the Pedagogical Residency Program - Número Temático: Formação de Professores de Matemática na interface com o Programa Residência Pedagógica 2022
The construction of the professional identity of the residents of the Interdisciplinary nucleus of the pedagogical residency
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 1 (2023): Continuous flow volume - Artigos
Professional teacher knowledge when teaching geometric transformations
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 1 (2023): Continuous flow volume - Artigos
Knowledge and Beliefs of a Teacher Educator
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 26 No. 1 (2024): Continuous fluxo volume - Artigos
The academic-professional trajectory of a mathematics teacher trainer
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 19 No. 1 (2017) - Artigos
Conhecimento profissional de professores de matemática e o conceito de função: uma revisão de literatura
Professional knowledge of mathematics teachers and the concept of function: a literature review
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 19 No. 3 (2017) - Finalizada - Currículo e Educação Matemática
O ensino de estocástica no currículo de Matemática do Ensino Fundamental no Brasil
The Stochastic Teaching in the Mathematics curriculum of Elementary School in Brazil
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 4 (2021): Número especial :Educação Estatística -Seminário hispano-brasileiro - Statistical Education
Estudo das atitudes em relação ao ensino de probabilidade de alunos de bacharelado em ciências e tecnologia
Estudio de actitudes hacia la enseñanza de la probabilidad de estudiantes de pregrado en ciencia y tecnología
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 3 (2019): Volume 21-3 - Temático - Educação Algébrica - Finalizada - Educação Algébrica
Editorial em português
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 3 (2019): Volume 21-3 - Temático - Educação Algébrica - Finalizada - Educação Algébrica
Editorial em inglês
Abstract PDF (Português (Brasil))