Qualis: A1 |
Área do conhecimento: Ensino |
Manrique, Ana Lucia, PUC-SP, Brazil
-
Educação Matemática Pesquisa Vol. 11 No. 3 (2009) - Editorial
Editoral do Número Temático “Formação de Professores”
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 05 (2020): Templae for authers - Template for authors
Template for authors - Declaration of authors' contributions
Details word (Português (Brasil)) word (Français (France)) word word (Español (España)) word (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 2 (2023): Special issue "Commemoration of 25 years of EMP magazine". - Editorial
Editorial - Special issue "Celebrating 25 years of the journal Educação Matemática Pesquisa"
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf pdf (Español (España)) pdf (Français (France)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 26 No. 1 (2024): Continuous fluxo volume - Editorial
Editorial for volume 26.1
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf pdf (Español (España)) pdf (Français (France)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 6 No. 1 (2004) - Tutoriais
Template autor
Abstract Template para autores-português (Português (Brasil)) Template for authors in English (Português (Brasil)) pdf (Español (España)) pdf (Français (France)) Declarações de Contribuições (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 1 (2019) - Editorial
Editorial em português do Volume 21- 1, 2019
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 1 (2019) - Editorial
Editorial do Volune 21-1, 2019 em inglês
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 2 (2019) - Editorial
Editorial em português do volume 21.2 da Revista Educação Matemática Pesquisa
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 2 (2019) - Editorial
Editorial em inglês do volume 21-2 da revista Educação Matemática pesquisa
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 5 (2019) - Editorial
Editorial do volume especial LADIMA 2018 - versão em português
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 21 No. 5 (2019) - Editorial
Editorial em Inglês do volume especial LADIMA
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 22 No. 1 (2020) - Editorial
Editorial do Volume 22-1-2020 versão em inglês
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 22 No. 2 (2020) - Editorial
Editorial em português
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 22 No. 2 (2020) - Editorial
Editorial em inglês
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 22 No. 2 (2020) - Editorial
Editorial em espanhol
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 22 No. 4 (2020) - APOIO
Comité Scientifique - Advances of the anthropological theory of the didactic
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 1 (2021): Volume 23.1, 2021 - Editorial
Editorial en español del volumen 23-1-2021
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 23 No. 3 (2021): DIDACTIC AND RELATED DOCUMENTARY APPROACH - Editorial
Editorial - Número temático 2021 -Enfoque Documental de lo Didáctico
Abstract pdf (Español (España)) -
Educação Matemática Pesquisa Vol. 25 No. 2 (2023): Special issue "Commemoration of 25 years of EMP magazine". - SPECIAL ISSUE - CELEBRATION OF THE 25TH ANNIVERSARY OF THE JOURNAL EDUCAÇÃO MAT
Contributions of objectification theory to the analysis of the task planning of a mathematics teacher involving students with autism spectrum disorder
Abstract pdf (Português (Brasil)) pdf