, Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, Brazil
-
Revista e-curriculum Vol. 19 No. 4 (2021) - Dossiê: De que currículo precisamos em tempos de democracia fraturada
Curriculum reading and decolonization project
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 2 (2022) - Agradecimentos
Edição 20 (2) abril/junho 2022
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 2 (2022) - Editorial
Edição 20 (2) abril/junho 2022
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 4 (2022) - Editorial
Issue 20 (4) october/december 2022
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Editorial
Editorial
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Dossiê Temático: “Currículo e tecnologias: redes, territórios e diversidades”
Learning on Low-Cost Computing Equipments in Undergraduate Courses
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 1 No. 1 (2005) - Edição Suplementar
INFORMATION TECHNOLOGY IN EDUCATION, TEACHER DEVELOPMENT AND THE RECURRENCE OF THEORY AND PRACTICE: THE DEVELOPMENT OF EDUCATION AND CURRICULUM POST-GRADUATE STUDIES
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 4 No. 2 (2009) - Artigos
THE CURRICULUM AND THE INFORMATION TECHNOLOGIES AND COMMUNICATION: RELATIONS OF POWER AND TRANSFORMATION POSSIBILITIES
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 7 No. 1 (2011): Edição Especial Web Currículo - Artigos
CURRÍCULO, TECNOLOGIA E CULTURA DIGITAL:ESPAÇOS E TEMPOS DE WEB CURRÍCULO
Abstract PDF (Português (Brasil)) PDF -
Revista e-curriculum Vol. 6 No. 1 (2010) - Artigos
REFORMAS EDUCACIONAIS: IMPACTOS E PERSPECTIVAS PARA O CURRÍCULO
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 7 No. 2 (2011) - Artigos
FORMANDO PEDAGOGOS: UMA ARQUITETURA CURRICULAR DIFERENCIADA
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 10 No. 3 (2012) - Artigos
OS GÊNEROS DE TEXTO NA OBRA DE PAULO FREIRE: UM LEGADO PEDAGÓGICO E LITERÁRIO
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 11 No. 3 (2013) - Artigos
INTERDISCIPLINARIDADE: TEMPO, ESPAÇOS, PROPOSIÇÕES
Abstract PDF () -
Revista e-curriculum Vol. 14 No. 1 (2016) - Artigos
A FORMAÇÃO DOCENTE: PIBID E O ESTÁGIO CURRICULAR SUPERVISIONADO
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 16 No. 2 (2018) - Artigos
THE READING AND WRITING PROGRAM AND THE TEACHING AND LEARNING OF HOW TO READ AND WRITE: A CASE STUDY
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 15 No. 3 (2017) - Dossiê Temático: "Formação de educadores: currículo, culturas e contextos"
CURRICULUM, CULTURES AND CONTEXTS INTEGRATED WITH THE EDUCATION OF EDUCATORS
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 15 No. 4 (2017) - Artigos
HUMANIZING EDUCATION: SCHOLL IN CHRISTIAN CATHOLIC VISION AND THE CONCEPTION ABOUT CRITICAL CURRICULAR THEORIES
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 16 No. 3 (2018) - Artigos
CURRICULUM AND SCHOOL KNOWLEDGE AS EPISTEMOLOGICAL MEDIATORS OF THE PROJECT OF NATION AND CITIZENSHIP
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 1 (2019) - Resenhas
PARADOXOS NA EDUCAÇÃO:INSERÇÃO E ALTERIDADE DE IMIGRANTES NAS RELAÇÕES ESCOLARES
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 16 No. 3 (2018) - Editorial
Editorial
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 2 (2019) - Artigos
SIGNIFICANT INTERDISCIPLINARY LEARNING: PHILOSOPHY IN INTERLOCUTION WITH ART
Abstract PDF (Português (Brasil)) APRENDIZAGENS INTERDISCIPLINARES SIGNIFICATIVAS: FILOSOFIA EM INTERLOCUÇÃO COM A ARTE (Português (Brasil)) APRENDIZAGENS INTERDISCIPLINARES SIGNIFICATIVAS: FILOSOFIA EM INTERLOCUÇÃO COM A ARTE (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 2 (2022) - Artigos
Teachers' perception about the curriculum in practice in a medical course
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 18 No. 4 (2020) - Artigos
THE ACADEMIC AUTHORIZATION PROCESS SUPPORTED BY DIGITAL INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF WEB CURRICULUM
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 18 No. 2 (2020) - Ensaio Crítico
APRESENTAÇÃO À SEÇÃO ENSAIO CRÍTICO
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 20 No. 4 (2022) - Artigos
Impacts of financialization of Brazilian education
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Dossiê Temático: “Currículo e tecnologias: redes, territórios e diversidades”
Pedagogical Tutoring and Curriculum
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 12 No. 3 (2014) - Entrevistas
PESQUISAR E TRANSFORMAR A PRÁTICA EDUCATIVA: MUDANDO AS PERGUNTAS DA FORMAÇÃO DE PROFESSORES – UMA ENTREVISTA COM KENNETH M. ZEICHNER
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 17 No. 4 (2019) - Artigos
THE LOOK OF THE UNIVERSITY TEACHER ON STUDENT AUTONOMY IN LEARNINGTÍTULO TECHNOLOGY ENVIROMENTS
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 18 No. 2 (2020) - Dossiê Temático 2020: Web Currículo: Educação e humanismo
MAKER EDUCATION AND ETHICAL COMMITMENT IN THE SOCIETY OF DIGITAL CULTURE
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Revista e-curriculum Vol. 21 (2023): Fluxo contínuo - Artigos
Culture of Peace
Abstract pdf pdf (Português (Brasil))